Werkwijze en tarieven
Simpeler kan ’t niet
Hoe het werkt
Neem contact op!
Je hebt besloten dat je wel wat hulp kan gebruiken, dat gaan we regelen! Voor de eerste stap ben jij aan zet. Neem contact met me op en geef aan van welke dienst(en) je gebruik wil maken. Wil je een nieuwe dienst voorleggen? Dat kan zeker! Contact opnemen kan op verschillende manieren; per email, telefonisch, via Whatsapp, social media of via het contactformulier op de website. Kies hierin vooral de manier die jij prettig vindt. Nadat de eerste stap gezet is, kijk ik wat ik voor je kan doen, stel ik een offerte op en plannen we een kennismakingsgesprek in. Het ontzorgen kan beginnen!
Online kennismaking
We gaan onze samenwerking van start met een online kennismaking. Tijdens deze call bespreken we de werkzaamheden, verwachtingen, de manier van samenwerken, de frequentie en vorm van tussentijdse communicatie, prijs en maken we een inschatting van de benodigde uren. Ook plannen we alvast enkele toekomstige werkoverleggen. Afhankelijk van jouw wensen, de werkzaamheden en de hoeveelheid uren waarvoor je mij inhuurt kan dit bijvoorbeeld twee wekelijks of maandelijks zijn.
Opdrachtbevestiging
Na onze kennismaking maak ik een korte samenvatting en stel ik een online to-do lijst op op basis van de werkzaamheden die we hebben besproken. Deze deel ik met je. Daarnaast stuur ik je een opdrachtbevestiging via de mail met enkele documenten ter ondertekening (modelovereenkomst, privacy verklaring, algemene voorwaarden).
We gaan starten!
Ik ga voor je aan de slag en pak de werkzaamheden die we hebben besproken op. We beginnen met een kick-off sessie waarin we samen de belangrijkste dingen bespreken. Hoe werk jij op dit moment en hoe kan ik dat zo vlekkeloos mogelijk van je overnemen? Wat is jouw tone-of-voice, wat zijn vragen die je vaak krijgt die ik vanaf nu voor je kan beantwoorden? Zo leer ik jouw werkwijze en bedrijf steeds beter kennen. Hierna ga ik zelf aan de slag. De voortgang en het overzicht van de uren houd ik bij in het gedeelde online projectenoverzicht.
Evaluatie
Tijdens ons reguliere werkoverleg stellen we de prioriteiten (bij), bespreken we de huidige werkzaamheden, of de hoeveelheid uren volstaan, sparren we over nieuwe ideeën en bekijken we of er nog andere taken toegevoegd moeten worden aan de lopende werkzaamheden.
Tarieven
Per uur
Vanaf- Wil je flexibiliteit in mijn inzet, of even aankijken hoe onze samenwerking bevalt zonder ergens aan vast te zitten, dan is dit een goede optie voor jou! Afhankelijk van de gewenste werkzaamheden wordt er een definitief uurtarief berekend. Ik maak graag een offerte voor je op.
- *Alle tarieven zijn excl. BTW
Vast aantal uren per maand
Vanaf- Je neemt een vast aantal uren per maand af. Dit is al mogelijk vanaf 10 uur per maand. Omdat al mijn diensten volledig op maat geleverd worden, is dit een vanaf prijs. Zwaardere (technische) werkzaamheden kosten meer dan administratieve zaken. Voor een definitieve prijs maak ik graag een offerte voor je op.
- *Alle tarieven zijn excl. BTW
Projectbasis
- We spreken een afgebakend project af, bijvoorbeeld de bouw van een website, inrichting van een mailfunnel of leerplatform en hier stel ik een projectprijs voor op.
- *Alle tarieven zijn excl. BTW

“Focus on being productive instead of busy“
– Tim Ferriss
De werkzaamheden worden verricht vanaf mijn thuis werkplek. Waarom? Omdat ik daar het productiefst ben en het meeste werk kan verzetten. Iets waar wij allebei baat bij hebben; ik sta geen onnodige uren bij het koffiezetapparaat en jij hoeft geen extra werkplek te regelen en betaalt alleen voor de uren waarin er ook echt werk verricht wordt.
Een fysiek kopje koffie (of thee) voor een kennismaking of een occassionele meeting is daarentegen zeker geen probleem!

Ben jij klaar voor de volgende stap?
Email: info@vasano.nl
Whatsappje sturen: +316-31205117

